LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Sanna - 12 juni 2011 19:00

Olivia

 


Amanda 


Fanny inte lika mycket nu tyvärr :(

 


Emelie, Elina & Sara ganska mycket med!


  

Av Sanna - 12 juni 2011 17:10

Hejsan   


Förlåt att det inte bloggning igår var nämligen på bröllop. Jag och några fler från kören sjöng på våran körledares bröllop. De var super fint, och hon och hennes man tackade hos jätte mycket! Tyvärr fick man inte lägga upp bilder på nätet, men de var i alla fall hur fint som helst! När vi kom hem åt jag och mamma lite snabbt sen drog jag mamma och moster Stina och badade i havet. Inte lika skönt denna gången men men... sen såg jag, mamma och pappa på en beck film.


Och till dagen, de har inte hänt så mycket. Gick upp runt 12 åt frukost sen drog jag till Olivia i någon timma för att kolla lite inför Mora. Vet inte om det blir något för att de kostar minst 1000 kronor. Men vi får väl se.


När jag kom hem runt 3 halv 4 eller något åt jag lite middag sedan la jag mig på studsmattan läste och solade. De är underbart väder idag, alldeles lagom. Fast inte så varmt att jag vill bada.


Nu ska jag gå ut lite till puss

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards