LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Sanna - 8 juni 2011 23:45

Hej nu har jag sommarlov!   


Jag bloggade inte igår för att jag sov hos Olivia och gick ditt redan efter skolan.

Idag var det skolavslutning super skönt! Först sjöng kören, rekton pratade och lite så, priser delades ut. Sen gick vi till klassrummet fick våra betyg, högt mig i 5 ämnen sen i höstast så jag är ganska nöjd! Våran ena lärare Lena slutade även idag, vet inte ritigt vad jag ska säga om de hoppas vi får någon bra i alla fall!

När jag och Olivia kom hem till henne satt vi på hög musik (sommarlåtar) beställde hem pizza och hade skit roligt!

Sen skulle hon till stallet så jag tog bussen hem, vid 6 ungefär åkte jag mamma och min moster Stina och badade i havet. SUper skönt!


Nöjd med min skolavslutning. GLAD SOMMAR!


       


Inget smink men jag bjuder :D  


Bästa vänner för alltid!   


Föddes normal! 


Världens underbaraste!     


Vet att jag har fin mage ;D         



Av Sanna - 8 juni 2011 23:00

Turkiet, ska ditt sommaren 2012     

Av Sanna - 8 juni 2011 17:00

Kan berätta om ett förhållande jag hade som var något av det bästa jag haft.


Det var en kille från Skåne/Halland vi var tillsammans i nästan 11 månader. Träffades några gånger i månaden och vi hade det verkligen bra! Ibland lite bråk och problem men det har nog alla. Vi hade ganska bra kontakt och snackade nästan varje kväll i telefon. Berättade nästan allt för varandra.

Vi kunde dela skratt och tårar. Så fort jag var nere fick du mig på bättre humör igen. Du var det bästa vi hade.

Men allt har ett slut, så kom dagen så jag bara kände att det inte funkade mer, de tog slut. Jag ångrar det sjukt mycket fast att jag inte gillar honom på de sättet längre. Tog ett tag att kommer över det och minnen kommer jag aldrig glömma!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards