LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Sanna - 5 juni 2011 23:24

Kan inte välja en de går inte så här kommer några   


Min iphone 4, man kan fota, prata med kompisar, fota, spela!


Världens bästa kamera!  

Min underbara studiomick!


Och sist men inte minst min data, där har jag allt!

        

Av Sanna - 5 juni 2011 23:18

Jag filmade   




Bad

Av Sanna - 5 juni 2011 23:10

Godkväll   


Min kväll - Jag var med Amanda och vi var vid sjön och badade i typ 3-4 timmar helt underbart! Riktigt varmt i vattnet och allt.

När jag kom hem runt halv 9 var jag tvungen att välja ut 3 olika outfits för att imorgon ska jah åka till fotostudio och bli fotad. Kommer lägga upp alla bilder här sedan. Så ska lägga mig ganska tidigt så jag orkar upp.

Sen blir det kanske högtrycksfestivalen senare på kvällen om jag orkar.


Video kommer snart upp, puss!


Amanda

   


Av Sanna - 5 juni 2011 16:04

Hej!


Lovis har precis åkt hem är inte så glad för det.   Tåget blev inställt så hon fick ta buss, och alla där fick lite lätt panik och så men det blev bra.


Vi hade i alla fall jätte roligt igår, och idag. Håkan Hellström var bäst! Trodde jag skulle dö både av att alla tryckte på och värmen. Svimmande gjorde jag nästa också.

Men när han kom i gång var jag så himla glad, stod och hoppade, skrek, sjöng och allt. Stämmningen var på topp hela kvällen fast att han började lite sent. Bästa konserten nånsin, hade verkligen jätte roligt.

Vi köade i 2,5 timmar innan insläppet som var klockan 18.00 och det var det verkligen värt!

Köpte en super snygg tröja som jag lägger upp bild på sen.

Som ni märker hade vi det super bra trots värmen och att alla tryckte

på.

Fick inte så många bra filmer och bilder, men jag har iallafall världens minnen nu från en av mina bästa dagar i livet. De fick mig må så bra!

Kommer lägga upp lite bilder och sånt senare ikväll, för nu ska jag träffa Amanda nu, och kan inte deppa ihop för att Lovisa åkt. Fast det gör jag ändå, men Amanda kommer få mig glad igen!   


Hejdå alla människor!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards