LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 3 juni 2011

Bad

Av Sanna - 3 juni 2011 23:45

Hej!


Var först med Fanny och vi drog till centrum nån timma kollade i lite olika affärer och så. Sen när vi kom hem gjorde mamma pankakor åt oss och Amanda. Efter det drog vi upp och badade, de var super skönt! Varmaste badet hittils man kunde simma och allt nu! När jag kom hem åt jag lite mat, och efter de tog jag en mördande joggingtur. De var så himla varmt, solen tryckte på. Men det var ändå skönt. Så kom jag hem tog en dusch, sen drog jag ut med Amanda och cyklade en stund. När jag kom hem blev det fotboll Sverige-Moldavien med pappa. Sen såg jag en beck film med mamma. En Ganska lång dag blev det.


God natt.


Amanda

   

Av Sanna - 3 juni 2011 10:30


Bästa artisen och bäst låten! Ska på konsert på lördag också   



Sol

Av Sanna - 3 juni 2011 10:18

Godmorgon.


Vaknade vid typ halv 10 av världens mens värk   Men får springa ikväll så blir det bra.

Suttit uppe själv ett tag, men nu vaknade Fanny av att sin mobil ringde. Fast hon somnar nog snart igen känner jag på mig.

Idag är det toppen väder, får se om vi drar och badar eller något sånt. Är massa grader ute och sol!   


Vi hörs ikväll, ha en bra dag!


 

Av Sanna - 3 juni 2011 10:09

Tänkte köra 15 olika små ''frågor'' varje dag nu i 15 dagar hoppas det blir bra!  


Dag 1: Ett favorit klipp/låt

Dag 2: En bild när du var liten

Dag 3: Din favorit sak

Dag 4: Dina favorit artister/kändisar

Dag 5: Det bästa du har upplevt

Dag 6: En stad/land som du vill åka till

Dag 7: En bild som du har tagit

Dag 8: En bild på ditt hus djur

Dag 9: Det värsta du har någonsin har varit med om

Dag 10: Några personer som du brukar vara oftast vara med

Dag 11: Vilka länder/Stader du har varit i

Dag 12: En bild på din dagens outfit

Dag 13: En bild på någon i din familj

Dag 14:En person/djur som du saknar

Dag 15: En bild på dig själv

Av Sanna - 3 juni 2011 00:01

Hej!


Idag har varit en toppen dag på Liseberg med Fanny. Orkar inte berätta allt som hände, men jag vann choklad igen gott! Så på burge king hade vi super skoj! Och när vi stod i kön till jukebox stod några 01 bakom oss och kommentera allt, o ba ååå vad gott det skulle vara med choklad och massa skit så jävla tjatiga var dom.


Sen när vi kom hem träffade vi först Amanda och haha jag vi sminkade oss jätte fint. Sen vi typ 11 till halv 12 träffade vi teo som var ute och sprang duktigt asså.


Nu sitter vi och äter godis och ska se film, puss!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards