LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Sanna - 11 juni 2011 17:30

De var den 10 Oktober 2009 när en nära kompis vid namn Emma tog livet av sig.


Det var en lördag kväll jag satt och pratade med killen jag var tillsammans med och några av hans kompis för att de sov över. Jag var glad. Så ringer min mobil det står Emma, och jag tänkte att jaha hon vill väl bara prata lite. Jag svarar så är det hennes mamma jag hör, hon låter upprörs och rädd och jag förstår genast vad som har hänt. Hon berättar att Emma vid ca.9 varit nere vid tågstation och tagit livet av sig. Jag vet inte vad jag ska säga, jag bara var tyst. När vi lagt på kommer tårarna, de bara sprutar. Jag berättade för honom jag var tillsammans, både han och hans kompis bli chokade. Jag pratade lite med min bästa kompis Olivia men bara via sms, hon visste inte riktigt vad hon skulle göra.

Kunde inte sova mycket den natten, och dan efter ska jag ha fotbolls match, alla märker att något har hänt. Minns inte om jag berättar vad som hänt men på något sätt fram kom det.

Det gick några dagar, jag var i skolan men det var verkligen jobbigt.

Jag började göra massa dumma saker, men det blev bättre.


Detta är något jag ALDRIG kommer glömma, något jag alltid kommer minnas. De har varit den värsta dagen i mitt liv. De är jobbigt än att tänka på den men det blit bättre och bättre.

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards