LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Sanna - 22 maj 2011 22:15

Hej!


Känner mig lite seg på att blogga. Men hela jag har varit seg idag. Bara suttit vid tvn och datan hela dagen, eller nej gjorde lite engelska läxa med.

Men imorgon blir det skola igen känns lite konstigt efter 2 veckor. Men de blir säkert bra.

Är väldigt trött idag, haha för mycket fest igår. Men blir snart att lägga sig, ska ju ändå upp halv 7 igen. Saknar dagiset, de var såna nära och sköna tider. Men de är bara 6 riktiga skoldagar kvar nu, skönt de i alla fall!

Imorgon är det övning på konfamtionen känns ganska bra.


God natt!

Av Sanna - 22 maj 2011 21:51

Haha gullig kommentar, lite synd att man inte vet vem de va som kommentera. Någon som tycker jag va söt, vad trevligt de tackar jag för haha      



Av Sanna - 22 maj 2011 15:53

  

TACK!                                                  

Av Sanna - 22 maj 2011 15:30

Tack för en underbarkväll igår! Hade super skoj, hoppas alla andra hade de med! Lite kaos blev de men de gick snabbt över. Singstar, gitarr, jag har aldrig, sanning och procent och allt annat som vi gjorde! Älskar det!
Tack för alla fina presenter!

Man fick veta lite man inte visste igår, hihi. Fast man fick ju berätta lite själv med men men...   Tack att ni uppskattade allt jag hade gjort, uppskattade verkligena allt ni gjorde!

Hoppas ni vet att ni är världens bästa vänner!


Älskar er!!!

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards