LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Sanna - 3 maj 2011 20:15

Hej!


Känner mig inte på humör just nu ingen anning varför. Men i skolan var jag ganska glad för en gång skull. Men de var därimot kompisar som inte vara lika glada, men hoppas du uppskattade mitt stöd eller en speciellt. Vi hade matte prov idag också kändes ganska bra men får se på torsdag hur det gick.

Efter skolan hade jag i alla fall sång lektion Lovisa dök inte upp så jag hade själv.

Övade på ''sång till frihet'' som jag ska sjunga på min konfamtion den 28 Maj. Ser fram imot det.

När jag kom hem spelade jag gitarr, piano och sjöng.


Imorgon har vi slöjd!   Och efter skolan ska jag och några kompisar ta bilder till en kör sak, och efter de har vi kör.


Nu ska jag äta lite och sedan skype med min storasyster!


Av Sanna - 3 maj 2011 08:46

Hej.


Snart måste ja gå till bussen hann inte med min andra. Men kände att jag behövde blogg lite. Idag är första lektion so, och idag har vi även matta prov!

Vet ni, de snöar, nu den 3 maj.

Igår blev en bråkig kväll med mamma men de fixade sig.


Puss!


Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards