LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Sanna - 11 maj 2011 18:03

Hej!


Förlåt att jag inte bloggade igår var så himla trött, men det är jag nu med.

Idag var det tredje dagen på dagiset och jag började 7 viket jag jag brukar tycka är tidigt men det gick bra!

Idag var vi nere på stora gården med dom stora barnen och pelikan kom och pratade om skräp. De verkade tycka de var väldigt intressant. Haha pelikan ska ju ha konsert eller vad man ska säga i Mölndal om ett tag för hon ''fyller år'' men i alla fall så drog hon upp vilka artister och så som skulle komma. Så går hon fram till mig och säger Molly Sandén kommer men du vill ju säkert att henns pojkvän Eric Saade ska komma i stället. Haha och ett barn som satt i mitt knä bara kollade på mig som om jag var helt dum i huvudet. Och Olivia ba, hahaha klockren.

Ja de va typ dagen, vi satt även där nere och år korv med bröd lite kaos om jag får säga det själv.


Jag slutade halv 2 och när jag kom hem somnade jag i typ en timma, hehe de är jobbigt att jobba.

Nu är jag i alla fall pigg och ska dra iväg till kören för genrep.



Puss! Imorgon börjar man halv 10!   

Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards