LivetEnligtSannaAmanda

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Sanna - 1 maj 2011 21:57

Hej.


Idag har jag varit på frölunda torg med Amanda. Vi köpte lite kläder och smycken.

Kommer bilder på de jag köpte. När vi åkte hem regna det in på bussen.   

När jag kom hem gjorde jag matta läxan, och sedan blev jag också klar med min låt.

Har inte gjort mycket mer idag.

Imorgon får vi se vad som händer efter skolan.


Sjöstjärnor rosa - ur och pen 

Örhängen rosa - ur och pen      

Vit, svart prickig tunika - new yoker  

Grå magtröja - Jc

Av Sanna - 1 maj 2011 18:00

Nu är fototävlingen avslutad. Och det var verkligen jätte svårt att utse de två bästa bilderna. Säger bara att alla hade super fina bilder, men någon måste ju faktiskt vinna.


Verkligen vår bilder, och bilder på blommar blir lätt bra, men era är speciella.


GRATTIS!


1a:


Sofia Karlsson, http://borttaget.blogspot.com/

 Verkligen en super fin bild! Du är duktig på att fota, och borde verkligen vara stolt. Men varför jag just valde dig Sofia är för att de som är ''mjukt'' på blomman eller vad man ska säga har du verkligen fångat. Den lila färgen så fin, och på de sättet du taget bilden, och att skärpan är på blomman och suddigt bakom.

Även solen lyser på dom vilket gör det ännu mer vårigt. 


Ditt pris, Länkning av din blogg/hemsida på min header i några veckor,

och även på min facebook. Hjälp med header om man vill och fototips. Du får själv säga hur du vill göra när du ser de här.


2a:


Sebastian Bergström, http://sebastian-bergstrom.se/

 

Underbar bild! Så fin tagem, men ser hela blomman liksom allt på den. Den är i starkfärg, vilket gör bilden finare.

Även på denna bilden ser man att solen lyser på den. Och skärpan är riktad mot en blomma, medans dom andra är lite suddiga.

Även foto vinken är toppen!


Ditt pris, 2a Pris: Länkning av din blogg/hemsida på min header i 1 vecka.

Fototips.

Av Sanna - 1 maj 2011 13:20

Godmorgon läsare!


Idag gick jag upp typ 12 halv 1. Åt risifruti och kollade på Talang.

Om en stund ska jag och Amanda åka till frölunda för vi både behöver lite nya vårkläder.

Köper jag något så kommer de upp här. Måste även göra både matte och engelska senare. Matte prov på tisdag.   

Bara en vecka kvar i skolan, sen praoar vi i två veckor, och efter de är det bara 8 riktiga skoldagar kvar!   


9-13 maj första prao vecka

16-20 maj andra prao vecka

23-27 maj skola

30 maj skola

31 maj öppet hur (och jag ska på student)

1-3 juni lediga

6 juni lediga

7 juni klassens dah

8 SLUT!!!

Av Sanna - 1 maj 2011 00:21

Tack tjejer för en underbar härlig valborg!


Amanda, Lisa, Emma, Matilda och Olivia.   


                                                           



Presentation

Översättbloggen

Omröstning

Vad vill ni att jag har mer på bloggen? :)
 Fototips
 Outfits
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Musik tips
 Video inlägg
 Något annan kommentara

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Besöksstatistik

Foton

              

  

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards